Agencja SEO – czym się kierować przy wyborze i czego wymagać

W jaki sposób szukać agencji SEO
Na rynku działa mnóstwo firm zajmujących się pozycjonowaniem witryn WWW w wyszukiwarce Google. Którą wybrać? Jak szukać odpowiedniej agencji?

Przede wszystkim powinno się zapoznać się z opiniami klientów lub byłych klientów takich agencji. Odpowiednimi miejscami do poszukiwań takich opinii są fora internetowe. Można także wykonać sobie listę agencji na bazie wyników wyszukiwania w wyszukiwarce Google i potem szukać ocen agencji z tego spisu. Sama wysoka pozycja w Google nie jest jeszcze wystarczającą rekomendacją, chociaż świadczy o możliwościach danej agencji SEO. Natomiast przypuszczalnie jest niemało agencji, które nie są na pierwszej stronie w Google a robią efektywne pozycjonowanie. Jeżeli chodzi o opinie w Internecie, i to dotyczy wszelkiej branży, nie tylko SEO, trzeba starać się oddzielić opinie autentyczne od tak zwanej szeptanki.

Czego wymagać od agencji SEO

Jeżeli wstępnie wybierzemy jedną lub więcej agencji SEO, należy już od nich samych dowiedzieć się nieco więcej. Dobrze, aby agencja zaprezentowała swoje możliwości w dziedzinie pozycjonowanie na konkretnych przykładach. W przypadku agencji z pierwszej strony Google takowy dowód może być zbędny. Pozycja w pierwszej dziesiątce na frazę taką jak “pozycjonowanie stron” dowodzi wysokich umiejętności w pozycjonowania stron WWW.


https://semhub.pl/


Agencja SEO powinna zapewnić klarowną umowę, której głównym założeniem jest sprawa pozycji w wyszukiwarce Google na konkretne frazy. Celem może to być po prostu wzrost pozycji, może to być osiągniecie konkretnego przedziału na określoną frazę lub frazy. Ważne, aby zobowiązania agencji nie były enigmatyczne i rozmyte.
Należy oczekiwać analizy naszej witryny internetowej i przedstawienia ewentualnych wynikających z niej korekt optymalizacyjnych, analizy witryn WWW konkurencji, demonstracji planu konkretnych działań, jeżeli chodzi o tworzenie profilu linków, zapewnienia monitoringu pozycji.  Agencja może ewentualnie wdrożyć optymalizację na stronie.

Od kilkunastu lat najpoważniejszym generatorem ruchu dla stron internetowych jest wyszukiwarka Google. Tworzy ona średnio około 70-90% ruchu. Trzeba wspomnieć, iż tworzy ona ruch wybitnie wartościowy, dlatego że internauta wchodzi na witrynę WWW która jest wysoko w wynikach wyszukiwania na frazę, która go interesuje. Jeśli wpisał on w pasek wyszukiwania frazę “tanie laptopy” to istnieje spore prawdopodobieństwo, że zamierza taki sprzęt zakupić. Takich osób jest bardzo dużo. Jeżeli oferujesz tanie laptopy i masz sklep internetowy na pierwszej stronie wyników na tą frazę (najlepiej pierwsza trójka), na twoją witrynę będzie wchodziło nader dużo ludzi którzy, chcą kupić tani laptop.
Oczywiście w przypadku mocno komercyjnych fraz chętnych którzy chcą być wysoko w wynikach wyszukiwania jest bardzo dużo. Należy dysponować przede wszystkim wiedzą by znaleźć się w top10 na daną frazę w wyszukiwarce Google. Poza tym potrzebny jest czas i odpowiednie zasoby sieciowe, sprzętowe i programowe. Jeżeli nie jesteś specjalistą w temacie pozycjonowania to oczywiście możesz możesz zająć się pozycjonowaniem twojej strony internetowej na trudną frazę, wszelako zajmie to nader dużo czasu i środków. Wiedzę zdobywa się w dużej mierze w tej dziedzinie poprzez doświadczenie, uzyskiwane między innymi poprzez prowadzenie testów. W takiej sytuacji lepiej skorzystać z oferty fachowca. Może to być freelancer lub agencja SEO. Będzie taniej i szybciej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.