Biżuteria ze złota

Złoto jest materiałem nader uniwersalnym. Jest pewnym z najbardziej bezpiecznych form lokowania kapitału dlatego w długich okresach czasu jego zaletę jest raczej stała. Jeśli sytuacja pod względem lub to politycznycm lub gospodarczym staje się niepewna, złoto zyskuje na wartości.

Dla tych z Was, którzy myślą o sprzedaży złotej biżuterii, istotne jest, żeby w pełni rozumieć, jak określać cenę złotej biżuterii. Nie tylko pomaga to odróżnić dobrą ofertę od złej, a i pomaga przeanalizować konkurencję i tak zrozumieć rynek przed dokonaniem jakiejkolwiek inwestycji.

Ważną częścią kosztu złotej biżuterii jest koszt robocizny, zwłaszcza w przypadku sztuk wysadzanych kamieniami szlachetnymi. Biżuteria złota po wyjęciu z formy zazwyczaj wymaga opiłowania i polerowania. Koszt robocizny może czasami sięgać nawet 2 USD za gram, w zależności od pochodzenia biżuterii i stylu. Ponadto koszt osadzenia jakichkolwiek kamieni na złotej biżuterii może przekroczyć jednego dolara za kamień. Niektóre zaawansowane ustawienia, takie jak zestaw kanałów i zestaw niewidoczny, kosztują jeszcze więcej ze względu na wymagany wysoki poziom rzemiosła.

Odwiedź witrynę: Lombard Poznań

Dobrym sposobem na przeanalizowanie, lub określony styl złotej biżuterii jest dobry i korzystny dla firmy, jest zrozumienie cen konkurencji. Ponieważ wiesz już, jak z grubsza obliczyć koszt biżuterii, i tym samym cenę, którą możesz ją kupić, patrząc na marże konkurencji, możesz zorientować się, jak duża jest konkurencja. Na przykład, jeśli konkurenci znaczą biżuterię trzykrotnie droższą, konkurencyjność tego stylu nie jest tak wysoka. Z drugiej strony, jeśli ludzie są takie same ceny, a narzut jest o 50% wyższy od kosztu, styl mógł już nasycić rynek.

Inny punkt widzenia na kwestię cen polega na tym, iż jak konkurenci marżują z niską marżą, produkt jest prawdopodobnie akceptowany przez wielu konsumentów. Uzasadnieniem tego stanowi toż, że jak zysk na sztukę jest niski, a ludzie aktywnie nim handlują, prawdopodobnie istnieje na niego duży popyt. Krótko mówiąc, im wyższa marża zysku, niższy wolumen sprzedaży i niska marża zysku, tym większy może być wolumen sprzedaży. Inną kwestią, na którą warto zwrócić uwagę, jest to, że teoria wielkości dotyczy również sprzedawców biżuterii. Jeśli kupujesz w dużych ilościach, ceny winnym spaść automatycznie. Dlatego prowadzenie udanej firmy wymaga zachowania równowagi pomiędzy wszystkimi czynnikami w posiadanych zasobach i infrastrukturze, takimi jak pracownicy i kapitał.

Albowiem branża jubilerska jest bardzo podatna na czas, style, które były popularne kilka miesięcy temu, mogą w ogóle się nie sprzedać kilka miesięcy później. Dlatego kupując hurtowo biżuterię złotą należy szacować miesięczną sprzedaż i stan magazynowy w zależności od wielkości sprzedaży. Na przykład możesz chcieć przechowywać określony styl przez dwa miesiące i dodać go, kiedy się wyczerpie, by zminimalizować liczbę pozycji zamkniętych w ekwipunku, co jest terminami określane jako kurczenie się zapasów.

Rozumiejąc rynek oraz swoich konkurentów przed zakupem hurtowej złotej biżuterii, możesz zmniejszyć liczbę błędów podczas przedsiębiorczego przedsięwzięcia, zwiększając w ten sposób szansę na ogromny sukces.